2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2021-04-16

FINSAM i Malmö har avgett årsredovisning för 2020

Revisorerna har granskat årsredovisningen och tillstyrker att styrelsen och dess ledamöter beviljas ansvarsfrihet. L…

2021-04-09

Vad händer efteråt.....

Följ en kort berättelse om vad som hände efter deltagande på Aktivitetscenter

2021-04-08

Regionalt nätverk FINSAM i Skåne

Idag träffades det regionala nätverket för FINSAM i Skåne.

2021-04-06

Styrelseprotokoll underskrivet

Nu är protokollet för styrelsemötet den 19 mars 2021 underskrivet.

2021-04-06

SUS nätverket träffades idag

Idag träffades det nationella SUS nätverket och diskuterade följande.