2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2021-05-24

FINSAM bjuds in till samtal kring ESF ansökan

Malmö stads Arbetsmarknadsavdelning har inlett en process kring att lämna in en ESF ansökan vid årsskiftet och bjude…

2021-05-24

Samordningsförbundet Burlöv-Staffanstorp får nya förbundschef

FINSAM i Malmö har idag presenterat sina tankar och erfarenheter för den nye förbundschefen i Samordningsförbundet…

2021-05-21

Styrgrupp Världsdagen för psykisk hälsa

När styrgruppen för världsdagen för psykisk hälsa planerade för årets dag den 10 oktober deltog FINSAM i Malmö.

2021-05-21

Styrgrupp Avanti 2.0

Styrgruppen för Avanti 2.0 träffades idag

2021-05-18

SUS nätverket träffas

Idag var FINSAM i Malmö med och diskuterade SUS med det nationella nätverket för detta.