2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2021-01-27

Styrgrupp Malmökraften

Idag träffas Malmökraftens styrgrupp.

2021-01-26

FINSAM bjuds in för att dela med sig av sina erfarenheter kring LFA och projektledning

Idag har FINSAM bjudits in av bland annat MFF, BOOST och KC Malmö för att dela med sig av sina erfarenheter kring at…

2021-01-25

FINSAM samlar kommunikatörer runt FRAM och Avanti 2.0

Under januari har kommunikatörer i FINSAMs medlemmar tillsammans med projektägare samlats för en gemensam kommunikat…

2021-01-18

Vaekshusets forskningscenter utvecklar sitt arbete med fler samordningsförbund i Sverige

Tankarna från Vaeksthusets forskningscenter fortsätter att sprida sig bland samordningsförbunden i Sverige.

2021-01-15

Slutrapport Avanti

Avanti har lämnat in en slutrapport för 2018-2020