2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2020-11-18

Styrelsemöte FINSAM i Malmö

På fredag har FINSAM i Malmö styrelsemöte.

2020-11-11

ISF pratar med Malmökraften om sin effektutvärdering.

ISF genomför en effektutvärdering av samordningsförbunden i Sverige på uppdrag av regeringen. Malmökraften är ett pr…

2020-11-10

Tillsammans gör vi skillnad

Den nationella referensgruppen för samordningsförbund träffades idag och diskuterade budskapsplattform, intressenter…

2020-11-09

Relevanta och värdefulla seminarier från Vaeksthusets forskningscenter

Förra veckan genomförde FINSAM i Malmö två seminarium som vi följt upp via en enkät för de som deltog.

2020-11-09

Delårsredovisning 2020

Revisorskollegiet för FINSAM i Malmö hade möte idag och gick igenom revisionsplanen för 2020 samt delårsrapporten fö…