2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2024-03-20

Äldre- och socialförsäkringsminister Anna Tenje besöker FINSAM i Malmö

Tisdagen den 26 mars kommer äldre- och socialförsäkringsminister Anna Tenje och besöker FINSAM i Malmö.

2024-03-20

Styrelsemöte FINSAM i Malmö

Årets andra styrelsemöte äger rum på fredag den 22 mars. Följande står på dagordningen.

2024-03-20

AI i LÖK gemensamma insatser

FINSAM i Malmö lyfter möjligheten att arbeta med AI i styrgruppen för Lök gemensamma insatser som ser positivt på de…

2024-03-20

FINSAM i Skåne träffar Region Skåne

På torsdag bjuder primärvårdsnämndens ordförande Lisa Flinth in alla samordningsförbunden till fortsatt dialog kring…

2024-03-20

AI inom daglig verksamhet

FINSAM i Malmö kommer tillsammans med Funktionsstödsförvaltningen inleda ett arbete med en förstudie för att undersö…