2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2021-09-09

Storstadssamarbete inom FINSAM

Samordningsförbundet i Göteborg bjuder in till ett förutsättningslöst samtal mellan Göteborg, Stockholm, Uppsala och…

2021-09-09

Jämställdhetsmyndigheten kontaktar FINSAM i Malmö

FINSAM i Malmö har blivit kontaktade för att diskutera förslag på insatser för att stärka utrikes födda kvinnors möj…

2021-09-08

SUS nätverket pratar med Försäkringskassan kring återrapporetering till regeringen

Idag träffade SUS nätverket Försäkringskassans representant och erbjöd möjligheten att samordningsförbunden kan vara…

2021-09-07

Utebliven etablering startar med workshop kring utmaningar

Under förmiddagen träffades ett femtontal personer från Arbetsmarknads- och socialförvaltningen, Arbetsförmedlingen…

2021-09-06

Planeringen av gemensam problemformluringar kring unga utrikesfödda kvinnor fortsätter

Den 28/9 ska FINSAM processleda en workshop tillsammans med Arbetsmarknads- och socialförvaltningen