2017-10-27

"Man mår bättre, mindre deprimerad om man ha jobb".

Detta är vad en av Malmöborna som mött FINSAMs insats kunddriven verksamhetsutveckling uttalat

Den 1 oktober påbörjade vi arbetet i projektet. Vår förhoppning är att under året kunna förbättra samverkansformerna mellan Försäkringskassan och Arbetsförmedlingen. Kunddriven Verksamhetsutveckling är den metoden som vi använder för att ta fram kundernas behov, upplevelse och förbättringsförslag. Just nu fokuserar vi på samarbetsformen ”kontaktmöte” och har fått en del insikter från kundintervjuer. Här kommer några citat från medborgare vi mött:

 

kdv2

Läs mer om Kunddriven verksamhetsutveckling i FINSAM i Malmö.

2021-08-23

Kommunikationssatsning diskuteras kring Malmökraften

Idag var FINSAM med på ett uppstartssamtal kring kommunikationssatsningen kring Malmökraften.

2021-08-20

Samordningsförbundet Helsingborg och FINSAM i Malmö träffas

Idag träffas samordningsförbundet Helsingborg och FINSAM i Malmö och diskuterar eventuella möjligheter till samarbet…

2021-08-19

Uppdrag kring unga utrikesfödda kvinnor.

FINSAM i Malmö har blivit tillfrågade att delta i ett arbete med att inventera vilka gemensamma problem myndighetern…

2021-08-18

LinkedIn profilen utvecklas

FINSAM i Malmö har i våras startat en profil på LinkedIn. Under hösten kommer arbetet med denna utvecklas.

2021-06-29

FINSAM i Malmö utvecklar hemsidan i linje med lagen om elektronisk kommunikation

Nya direktiv i 6 kap 18 § i lagen om elektronisk kommunikation ställer andra krav på kommunikation för att lagkraven…