2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2018-05-23

De trodde på mig så att jag kunde tro på mig själv.

Hej,Jag är sjukskriven sedan 5 år tillbaka. Jag har mycket problem med hälsa. Jag ville förändra något i mitt liv.

2018-05-21

Hälsofrämjande etablering ESF

Sveriges Kommuner och Landsting har tillsammans med Försäkringskassan och Arbetsförmedlingen ansökt om pengar från E…

2018-05-16

Före och under CaMp

Jag har gått i särskolan hela mitt liv. Varför vet jag inte. De sa att det skulle bli bättre för mig för att det var…

2018-05-15

Rättssäkra, effektiva och personliga arbetssätt som förkortar tiden med offentlig försörjning.

Kunddriven verksamhetsutveckling lyssnar på Malmöborna och driver på förändring utifrån dem.

2018-05-15

”hej, hur är det med dig? Har allt gått bra?”

En sms-konversation inleds:”hej, hur är det med dig? Har allt gått bra?””hej Helene. Det går jättebra för mig. Börja…