2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2018-03-26

Process- och styrgruppsutbildning upphandlad

FINSAM i Malmö skall genomföra kunskapssatsningar som leder till förbättrade förutsättningar till samordnad rehabili…

2018-03-23

Avantis process för sina deltagare

Avanti har tagit fram en processbeskrivning för deltagarna.

2018-03-22

Språkutveckling - ett förhållningssätt

Igår hade Aktivitetscenter besök av Arbetsmarknadens nya språkutvecklare.

2018-03-22

Artikel från Malmö stad om invigningen av Avanti

Läs gärna denna artikel om vad som hände på invigningen av Avanti i förra veckan.

2018-03-16

Utvärdering av föreläsning kring neuropsykiatriska funktionshinder

Den 2 mars föreläste Elisabeth Fernell om neuropsykiatriska funktionshinder inför cirka 100 personer. Nu har utvärde…