2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2018-03-07

FINSAM får uppdrag från DUA

Idag har FINSAM fått i uppdrag att jobba med att fånga in unga Malmöbors syn på arbetsmarknad- och utbildningsinsats…

2018-03-04

3 korta frågor till Elisabeth Fernell

Vi passade på att fråga Elisabeth i fredags efter föreläsningen kring hennes tankar kring samverkan

2018-03-02

Seminarium om neuropsykiatriska funktionsnedsättningar

Ett hundratal anställda bland Finsams medlemmar tar idag del av kunskap kring neuropsykiatriska funktionshinder

2018-03-02

Presentation av CaMp

CaMp har tagit fram en presentation av insatsen och ett nuläge.

2018-03-02

Slutrapport Aktivitetscenter 2015-2017

Även Aktivitetscenter har sammanställt sin verksamhet de tre senaste åren i en slutrapport