2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2018-02-08

Styrelsemöte 30 januari 2018

Nu är protokollet underskrivet för styrelsemötet den 30/1 2018.

2018-02-08

Future Café om utmaningar

Temat för dagen var: "Hur kan vi utveckla relationer med stat och kommuner (via FINSAM) för att hantera komplexa utm…

2018-02-07

Chefsmöte för att öka samsyn mellan Arbetsförmedlingen, Malmö stad, Försäkringskassan och Region Skåne

8 chefer träffades under onsdagen i syfte att inventera och jobba fram aktiviteter(med utgångspunkt från vad som red…

2018-02-07

Exempel på organisering i insats

Tramadol Maria Malmö har organiserat sig så här för att lösa sina uppgifter.

2018-02-06

Styrgrupp Avanti

Idag hade Avanti sin första styrgrupp för året.