2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2018-02-06

REKO

REKO är en insats som startade 2017 med syfte att bygga upp en koordinatorfunktion inom psykiatrin i Malmö samtidigt…

2018-02-01

Samverkansanalys inom ramen för DUA-överenskommelsen

Det har kommit ut en rapport om samverkan, med en lärande ansats, utifrån den lokala DUA överenskommelsen som belys…

2018-01-31

Referensgruppen för Malmö stads projektplattform Etablera fler snabbare

FINSAM sitter med i referensgruppen för Malmö stads projektplattform Etablera fler snabbare. Idag träffades gruppen…

2018-01-25

Samtal om kommande ESF utlysningar

Under eftermiddagen så träffades olika intressenter kring ESF tillsammans med ESF handläggare och diskuterade komman…

2018-01-23

Styrgrupp CaMp

Idag hade CaMp styrgruppsmöte och diskuterade implementeringsfrågan.