2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2023-05-10

Styrgruppsmöte Malmökraften

Malmökraften hade idag styrgrupp.

2023-05-10

Länk till föreläsning om tillitsbaserad styrning 11 maj klockan 09.00-10.30

2023-05-09

Välkommen till Kompetensutvecklingsdag!

Lokal arbetsmarknad Malmö bjuder i samverkan med Malmö Stad Arbetsmarknadsavdelningen och Gymnasieförvaltningen in m…

2023-05-09

Kryddgårdenmodellen och Malmökraften möts och diskuterar överlappningar och gemensamma uppdrag

Idag träffade projektledaren för Kryddgårdenmdoellen coh projektledningen för Malmökraften varandra och diskuterade…

2023-05-09

Sweco utvärderar Malmökraften 2.0

Sweco har haft i uppdrag att utvärdera och följa Malmökraften 2.0 från april 2020 till december 2022.