2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2023-03-27

LÖK gemensamma insatser

Idag hade LÖK gemensamma insatser styrgruppsmöte.

2023-03-23

Interpellation 2022/23:194 Samordningsförbunden och hjälp för sjuka att öka sin arbetsförmåga

Åsa Eriksson (S) lyfter frågan om samordningsförbunden i riksdagen och debatterar med statsrådet Anna Tenje om samor…

2023-03-23

Workshop del 2 - steg mot en muslimsk-kristen psykosocial resursenhet

I tisdags genomfördes den andra workshoppen i arbetet med att sätta ramarna för en framtida muslimsk-kristen psykoso…

2023-03-21

Styrgrupp på FRAM

Idag har det varit styrgrupp på FRAM. Följande stod på dagordningen.

2023-03-16

Rapport från utebliven etablering uppmärksammas i Svenska dagbladet.

Rapporten "Avbrott inom Komvux Malmö sfi" uppmärksammas i Svenska dagbladet av en krönikör som inte förvånas av avho…