2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2023-03-01

Rapport om 11 år med uppföljningssystemet SUS

En rapport har tagits fram som redogör för 11 års användande av uppföljningssystemet SUS.

2023-03-01

Tilltro till jobbchansen del III

AF/FK samarbetet i Malmö har under februari kört två dagar med chefer och medarbetare kring refleksiv praktik. Idag…

2023-02-20

Föreläsning om kultur och psykisk ohälsa

Arbete i en mångkulturell miljö kan vara både väldigt givande och riktigt frustrerande: Hur påverkar kulturell bakgr…

2023-02-17

Styrgrupp Kryddgårdenmodellen

Idag träffas styrgruppen för Kryddgårdenmodellen.

2023-02-15

FRAM har producerat infofolder

FRAM har producerat en broschyr för de som skulle kunna tänkas ta del av FRAMS insatser.