2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2023-02-03

Dagbok från en månad på FINSAM.

Hanna Lindqvist har under januari månad valt att lägga en del av den verksamhetsförlagda utbildning VFU som hon gör…

2023-02-02

Utebliven etablerings arbete under det gångna året

Här kommer en liten uppdatering om var projektet befinner sig och vad som är på gång i det kommande, för den som är…

2023-02-02

Malmökraften ger aldrig upp

Malmökraften kommer presentera sitt arbete på SKRs Idékonferens med fokus på arbetsmarknadsfrågor och ekonomiskt bis…

2023-02-01

Årets första styrelsemöte

FINSAM i Malmö har årets första styrelsemöte den 3/2.

2023-01-31

FINSAM bjuds in till AF/FK samarbetet på Arbetsförmedlingen för att diskutera uppdrag i regleringsbrevet.

FINSAM i Malmö kommer utifrån det nya regleringsbrevet på Arbetsförmedlingen träffa handläggare på AF och inventera…