2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2023-02-14

Öppen föreläsning om SFI studier

Vid två tillfällen under våren kommer förstelärarna på Komvux Malmö SFI att informera yrkesverksamma och ideella för…

2023-02-13

Uppföljning FINSAM - referensgrupp

Referensgruppen för uppföljning FINSAM, det nya uppföljningssystemet för samordningsförbund, träffades idag.

2023-02-13

Workshop kring REKO 2023

Idag träffades utredare, rehabkoordinatorer och ledningen för Försäkringskassan och Vuxenpsykiatrin för att ta fram…

2023-02-09

Styrelsemöte FINSAM i Malmö 3 februari 2023

Den 3 februari hade FINSAM i Malmö sitt första styrelsemöte för året.

2023-02-09

Medarbetare i AF/FK samarbetet ska få ta del av reflektiv kultur och relleksiv praktik

På fredag kommer ett trettiotal medarbetare från Arbetsförmedlingen och Försäkringskassan ta del av Vaeksthusets kom…