2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2023-02-09

Medarbetare i AF/FK samarbetet ska få ta del av reflektiv kultur och relleksiv praktik

På fredag kommer ett trettiotal medarbetare från Arbetsförmedlingen och Försäkringskassan ta del av Vaeksthusets kom…

2023-02-08

Malmökraftens första styrgruppsmöte i år

Idag hade Malmökraften sitt första styrgruppsmöte för året.

2023-02-06

Arbetsförmedlingen i Stockholm besöker Malmökraften

Idag besökte Arbetsförmedlingen Stockholm city Malmökraften för att ta del av erfarenheterna av att starta och driva…

2023-02-06

AF/FK samarbetet introduceras för reflektiv kultur och reflektiv praktik.

Vaeksthusets kompetencecenter har idag varit i Malmö och introducerat ledningen för AF/FK samarbetet kring reflektiv…

2023-02-03

Dagbok från en månad på FINSAM.

Hanna Lindqvist har under januari månad valt att lägga en del av den verksamhetsförlagda utbildning VFU som hon gör…