2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2023-04-25

Kryddgårdenmodellen besöker Mumindalen

Styrgruppen och projektgruppen för Kryddgårdenmodellen samlades idag för att fundera över framtiden och vilka mål oc…

2023-04-14

Styrgrupp FRAM

Idag har FRAM styrgrupp. Följande står på dagordningen.

2023-04-13

FRAM fördjupar sig ytterligare i Vaeksthusets tankar kring tron på medborgarna

FRAM har tillsammans med FINSAM i Malmö under några år jobbat med Vaekshusets tankar kring tro på medborgarnas förmå…

2023-03-31

Samordnat stöd gör skillnad En analys av effekterna av samordningsförbundens verksamhet på individnivå

ISF har på uppdrag av regeringen utvärderat effekterna för personer som får stöd av den teamverksamhet som finansier…

2023-03-30

Föreläsning: Kultur och psykisk ohälsa

Arbete i en mångkulturell miljö kan vara både väldigt givande och riktigt frustrerande: Hur påverkar kulturell bakgr…