2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2022-01-20

Planering strategimöte LÖK gemensamma insatser

Imorgon deltar FINSAM i planeringen av strategimöte för gemensamma insatser för de lokala överenskommelser mellan Ar…

2022-01-14

Nästa steg i Malmökraften

Styrgruppen på Malmökraften gav en arbetsgrupp från Arbetsförmedlingen, Försäkringskassan, Arbetsmarknadsavdelningen…

2022-01-11

Utbyte med Samordningsförbundet Skåne Nordost

Idag träffades Samordningsförbundet Skåne Nordost och FINSAM i Malmö för att presentera erfarenheter och tankar fram…

2022-01-07

FINSAM i Malmö delar med sig av sin erfarenhet av poddinspelningar

Vet Ni!, FINSAM i Malmös podd, går in på sin tredje säsong 2022 och uppmärksammas av World trade center som vill att…

2021-12-20

God Jul och Gott nytt år

FINSAM i Malmö kommer ha följande öppettider under helgerna.