2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2021-09-17

Jämställdhetsmyndigheten presenterar uppdrag

Jämställdhetsmyndigheten presenterade idag sitt uppdrag från regeringen och diskuterade med FINSAM i Malmö kring möj…

2021-09-15

Presentation av uppföljning av workshopserie

Idag presenterade utredaren på Finsam i Malmö en uppföljning som han genomfört av en workshopserie på arbetsmarknads…

2021-09-15

Halvtidsutvärdering diskuteras på Malmökraften

På dagens styrgruppsmöte diskuterades halvtidsutvärdreringen som nyligen släppts

2021-09-15

Make it work förbereder för fortsättning efter finanisering

Make it work har finansierats av FINSAM sedan våren 2020 och går nu in i slutdelarna av projektet med en förfrågan o…

2021-09-14

Tillsammans gör vi skillnad

FINSAM i Malmö deltar i en nationell referensgrupp i kring kommunikation som idag träffas för att färdigställa en ko…