2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2018-10-24

Revideringsworkshop DUA unga

Idag träffades styrgruppen för DUA unga en revideringsworkshop

2018-10-24

Medborgarbudget och synvändor för jämlika och hållbara städer

Kansliet för hållbar utveckling vid Stadskontoret bedriver nu en förstudie kring hur effektivare insatser mot segreg…

2018-10-24

Möte med svenska ESF-rådet

Onsdagen den 24 oktober anordnade Svenska ESF-rådet en workshop med diskussioner kring kommande utlysningar inom Po1…

2018-10-23

Referensgrupp på Tramadol Maria Malmö

Presentation av resultaten så här långt och planering och tankar kring insatsens inriktning för 2019 gjordes.

2018-10-19

Styrelsemöte FINSAM i Malmö

Den 19/10 hade FINSAM i Malmö styrelsemöte