2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2018-09-28

Styrgrupp Malmökraften

Idag har Malmökraften haft styrgrupp. Följande stod på agendan:

2018-09-26

Rapport om ungas inflytande

Styrgruppen för DUA i Malmö gav under hösten 2017 FINSAM i Malmö ett uppdrag under utvecklingsområde 4 i DUA:s handl…

2018-09-17

Styrgruppsmöte Aktivitetscenter

Idag har Aktivitetscenter haft styrgruppsmöte

2018-09-14

Nationellt SUS nätverk

Det finns ett nationellt nätverk bland samordningsförbunden som tillsammans med Försäkringskassan diskuterar utveckl…

2018-09-13

Region Skåne, Arbetsförmedlingen och Försäkringskassan besöker Regionala Nätverket

Idag träffar företrädare för Region Skåne och Arbetsförmedlingens och Försäkringskassans nationella resurser för FIN…