2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2024-08-20

AI Sweden och Innovation Skåne möter Malmö och Skåne Nordost

Som en del av det verksamhetsuppdrag FINSAM i Malmö har kring AI under 2024 har en omvärldsbevakning lett till dagen…

2024-08-16

Samtal kring utveckling av inskrivning av legitimationsyrken på Arbetsförmedlingen

FINSAM i Malmö har pratat med en digital coach på Arbetsförmedlingen om möjligheten att utveckla inskrivning av leg…

2024-08-16

Uppföljning behovsanalys

Arbetet med uppföljning av den behovsanalys som gjordes den 5 juni fortsatte idag genom samtal med Arbetsförmedlinge…

2024-07-11

Sommar på FINSAM i Malmö

Under sommaren kommer FINSAM i Malmö vara öppet följande tider.

2024-07-03

Effektivare processer med hjälp av AI

Arbetsförmedlingen funderar tillsammans med FINSAM i Malmö om möjligheter till effektivare processer med hjälp av AI…