2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2024-06-24

Samarbete med Lunicore kring AI

FINSAM i Malmö har under våren jobbat med Lunicore kring en AI förstudie.

2024-06-20

Integration och jämställdhet på arbetsmarknaden

Ett första samtal kring ett möjligt samarbete i form av en dialog mellan mellan Malmö stad, Lunds universitet, Normc…

2024-06-17

Sista styrgruppen Utebliven etablering

Efter 3 år avslutade idag Utebliven etablering SFI sin verksamhet med en sista styrgrupp. Det som återstår är att de…

2024-06-17

Samtal med arbetsförmedlingen och Malmö stad om IOP (Idéburet offentligt partnerskap)

Idag träffade FINSAM företrädare för Arbetsförmedlingen, Malmö stad och Yalla trappan och pratade möjligheter kring…

2024-06-12

Underlag från behovsanalys

Förra veckan genomförde FINSAM i Malmö en behovsanalys. Syftet med eftermiddagen var att genomföra en gemensam behov…