2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2022-03-11

Styrguppsmöte

Idag hade Avanti 2.0 styrgruppsmöte.

2022-03-08

Uppstartsmöte inför nästa steg Malmökraften

Finansieringen av Malmökraften upphör den 31/12 2022. Styrgruppen har gett en arbetsgrupp där FINSAM i Malmö deltar…

2022-03-03

Styrelsemöte FINSAM i Malmö

Årets andra styrelsemöte i FINSAM i Malmö går av stapeln fredagen den 11 mars.

2022-03-02

FINSAM jobbar tillsammans med Malmö stad kring unga utrikesfödda kvinnor

FINSAM i Malmö kommer imorgon att fördjupa sitt arbete kring unga utrikesfödda kvinnor och deras etablering på arbet…

2022-03-01

Chefsnätverket FINSAM i Malmö

Idag träffades de högsta tjänstepersonerna i Malmö inom primärsjukvården och psykiatrin, Arbetsförmedlingen, Försäkr…