2017-10-27

"Man mår bättre, mindre deprimerad om man ha jobb".

Detta är vad en av Malmöborna som mött FINSAMs insats kunddriven verksamhetsutveckling uttalat

Den 1 oktober påbörjade vi arbetet i projektet. Vår förhoppning är att under året kunna förbättra samverkansformerna mellan Försäkringskassan och Arbetsförmedlingen. Kunddriven Verksamhetsutveckling är den metoden som vi använder för att ta fram kundernas behov, upplevelse och förbättringsförslag. Just nu fokuserar vi på samarbetsformen ”kontaktmöte” och har fått en del insikter från kundintervjuer. Här kommer några citat från medborgare vi mött:

 

kdv2

Läs mer om Kunddriven verksamhetsutveckling i FINSAM i Malmö.

2020-11-18

Styrelsemöte FINSAM i Malmö

På fredag har FINSAM i Malmö styrelsemöte.

2020-11-11

ISF pratar med Malmökraften om sin effektutvärdering.

ISF genomför en effektutvärdering av samordningsförbunden i Sverige på uppdrag av regeringen. Malmökraften är ett pr…

2020-11-10

Tillsammans gör vi skillnad

Den nationella referensgruppen för samordningsförbund träffades idag och diskuterade budskapsplattform, intressenter…

2020-11-09

Relevanta och värdefulla seminarier från Vaeksthusets forskningscenter

Förra veckan genomförde FINSAM i Malmö två seminarium som vi följt upp via en enkät för de som deltog.

2020-11-09

Delårsredovisning 2020

Revisorskollegiet för FINSAM i Malmö hade möte idag och gick igenom revisionsplanen för 2020 samt delårsrapporten fö…