2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2020-04-22

Nationell referensgrupp kring kommunikation angående FINSAM i Sverige

Finsam i Malmö är med i en nationell referensgrupp för att utveckla kommunikationen kring FINSAM. Tanken är att ett…

2020-04-16

Promemoria Språkplikt – Deltagande i grundutbildning för rätt till försörjningsstöd

FINSAM i Malmö har beretts möjlighet att inkomma med ett remissvar på Promemoria Språkplikt – Deltagande i grundutbi…

2020-04-16

Styrelseprotokoll FINSAM i Malmö

Styrelsen i FINSAM hade styrelsemöte den 25/3.

2020-04-16

Avanti styrgrupp

Avanti har styrgrupp idag och följande står på dagordningen.

2020-04-15

Digital styrgruppsutbildning för Malmökraften

Idag hade styrgruppen för Malmökraften styrgruppsutbildning digitalt.