2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2023-10-24

Samtal kring tjänsteutbud

FINSAM Landskrona Svalöv och FINSAM i Malmö träffades idag och diskuterade de olika tjänsteutbud förbunden använder…

2023-10-23

Planering inför spridning och implementering av Stockhomskraften och Malmökraften

Idag träffades verksamhetssamordnaren på Arbetsförmedlingen i Stockholm och förbundschefen som har i uppdrag att job…

2023-10-20

Hur kan vi jobba gemensamt med att skapa värde för våra medborgare via AI?

Detta var frågan som Malmö stad, Lunds kommun, Helsingborgs stad och Arbetsförmedlingen ställde sig i eftermiddag.

2023-10-18

Utveckling och test av uppföljning FINSAM

Finsam i Malmö har idag fått agera testare av Uppföljning Finsam.

2023-10-18

Stockholmskraften går igång med piloter i höst.

Stockholmskraften kommer ha som syfte att samordna myndigheternas resurser, effektivisera insatserna, förenkla indiv…