2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2023-10-05

Ekonomiskt bistånd på Södermalms Stadsdelsförvaltning besöker FINSAM i Malmö

Tre medarbetare på ekonomiskt bistånd på Södermalms Stadsdelsförvaltning besökte idag FINSAM i Malmö.

2023-10-04

Vilket värde kan vi skapa för våra medborgare utifrån vad AI kan erbjuda?

FINSAM i Malmö kommer tillsammans med Samordningsförbundet i Helsingborg att processleda en workshop på temat: Vilke…

2023-10-02

Borgholms kommun, Arbetsförmedlingen, Försäkringskassan och Region Kalmar besöker Kryddgårdenmodellen

Idag kom 16 personer från Borgholms kommun, Arbetsförmedlingen, Försäkringskassan Region Kalmar, Arbetsförmedlingen…

2023-09-28

Chefsnätverket i FINSAM i Malmö samlas

På fredag träffas chefsnätverket i FINSAM i Malmö

2023-09-28

FINSAM Skåne

Idag träffades det regionala nätverket för samordningsförbund i Skåne.