2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2023-10-17

Delårsredovisning

FINSAM i Malmö har haft ett samtal med sina revisorer kring sin delårsredovisning 2023.

2023-10-16

Jobbet och jag på Rosengårdsbiblioteket

Rosengårdsbiblioteket bjuder in till träff inom satsningen Jobbet och jag – ett evenemang som riktar sig till Roseng…

2023-10-13

Samordningsförbundet Skåne Nordost stödjer arrangemang under en vecka fri från våld

Under ”En vecka fri från våld”, arrangerar Kristianstads kommun, Kristianstad Kvinnojour, Stadsmissionen, Brottsoffe…

2023-10-13

Utebliven etablering SFI träffas i sin styrgrupp

Följande står på dagordningen för styrgruppen Utebliven etablering SFI idag.

2023-10-13

Utbyte mellan Malmö och Samordningsförbundet Skåne nordost

Under hösten kommer FINSAM i Malmö att hänga lite extra med Samordningsförbundet Skåne nordost för att undersöka möj…