2017-10-27

"Man mår bättre, mindre deprimerad om man ha jobb".

Detta är vad en av Malmöborna som mött FINSAMs insats kunddriven verksamhetsutveckling uttalat

Den 1 oktober påbörjade vi arbetet i projektet. Vår förhoppning är att under året kunna förbättra samverkansformerna mellan Försäkringskassan och Arbetsförmedlingen. Kunddriven Verksamhetsutveckling är den metoden som vi använder för att ta fram kundernas behov, upplevelse och förbättringsförslag. Just nu fokuserar vi på samarbetsformen ”kontaktmöte” och har fått en del insikter från kundintervjuer. Här kommer några citat från medborgare vi mött:

 

kdv2

Läs mer om Kunddriven verksamhetsutveckling i FINSAM i Malmö.

2019-01-25

Gör din röst hörd

Ta del av deltagarna i CaMps berättelser som i vanliga fall inte hörs och syns i samhället.

2019-01-24

Styrelsen i FINSAM i Malmö 2019-2022

2019 börjar en ny mandatperiod och en del nya namn kommer att komma in i FINSAM i Malmös styrelse.

2019-01-23

Styrgrupp Malmökraften

Idag hade Malmökraften styrgruppsmöte

2019-01-21

Att möjliggöra en sammanhållen vård.

Integrerad verksamhet har tagit fram en handbok för samarbete kring personer med missbruk, beroende och psykisk ohäl…

2019-01-17

Besök från Halland

Idag besökte Samuel och Fredrik från Hallands samordningsförbund Malmö för att diskutera utvecklingsfrågor kring sam…