2017-10-27

"Man mår bättre, mindre deprimerad om man ha jobb".

Detta är vad en av Malmöborna som mött FINSAMs insats kunddriven verksamhetsutveckling uttalat

Den 1 oktober påbörjade vi arbetet i projektet. Vår förhoppning är att under året kunna förbättra samverkansformerna mellan Försäkringskassan och Arbetsförmedlingen. Kunddriven Verksamhetsutveckling är den metoden som vi använder för att ta fram kundernas behov, upplevelse och förbättringsförslag. Just nu fokuserar vi på samarbetsformen ”kontaktmöte” och har fått en del insikter från kundintervjuer. Här kommer några citat från medborgare vi mött:

 

kdv2

Läs mer om Kunddriven verksamhetsutveckling i FINSAM i Malmö.

2019-01-31

FACT/konsultationsteam styrgruppsmöte

Idag har projektet FACT/konsultationsteam årets första styrgruppsmöte

2019-01-30

Integrerad verksamhet

Integrerad verksamhet har lämnat in sin slutrapport efter två och ett halvt års arbete.

2019-01-25

”Drömmar i Sverige”

Utifrån en kvinnlig deltagare på Avantis önskan formades tankarna kring ett arbetssätt att ge kvinnor kunskap om der…

2019-01-25

Min make vill bestämma över mitt liv…..

En kvinna söker upp sin handläggare och uttrycker sitt missnöje över att hennes man vill bli inskriven i samma proje…

2019-01-25

Utställning CaMp stadshuset

CaMp kommer att köra en utställning baserad på deltagarnas berättelser på Malmö stadshus 24 januari – 7 februari 201…